"כשבוז'י יגיע, או שהוא יגיע עם כולם או שהוא לא יגיע עם אף אחד"

    אנחנו מביאים איתנו גם קבוצה מנוסה וגם אנשים הגיוניים. אנחנו יודעים לנהל את המדינה, להביא אותה לחוף מבטחים ולא לטלטל אותה בים.
    עמית דניאל No Comments on "כשבוז'י יגיע, או שהוא יגיע עם כולם או שהוא לא יגיע עם אף אחד"

    ח"כ נחמן שי על השמועות שבאות והולכות תדיר בעניין כניסת סיעת "המחנה הציוני" לקואליציה • למה לדעתו לא צריך לחתור ל'שקט' באזור ואיזו השוואה הקפיצה אותו • "אנחנו מביאים איתנו גם קבוצה מנוסה וגם אנשים הגיוניים"

    יפרוש? נחמן שי
    אנחנו מביאים איתנו גם קבוצה מנוסה וגם אנשים הגיוניים. אנחנו יודעים לנהל את המדינה, להביא אותה לחוף מבטחים ולא לטלטל אותה בים.
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השמועות סביב המשא ומתן של כניסת סיעת "המחנה הציוני" לקואליציה עלו אמש שלב. היו כבר שציינו אודות תיקים ספציפיים שעוברים לבכירים בסיעת המחנה הציוני ועוד פרטים חשאיים לכאורה אבל ההכחשות גם הן לא איחרו לבוא. ח"כ נחמן שי, מי שנחשב לבכיר בסיעת המחנה הציוני, התראיין הבוקר בתכנית "מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא והכחיש את הדברים.

    "המצאה. שום דבר." אומר ח"כ שי "אתה יודע, בתקופה הזו יש דבר שתמיד הוא חזק בחדשות 'מו"מ קואליציוני' מוזר אבל זה תמיד עובד ותמיד יש לזה קליינטים. זה שזה מחזיק מעמד, זה כי זה 'סיפור טוב'. יש אקשן, יש מו"מ, יש פוליטיקה." לדבריו מי שבאמת משווע לעזרה, זה דווקא ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

    "הוא זקוק לעזרה. הוא זקוק לעזרה בעניינים האישיים שלו, בחקירה המתקדמת והוא זקוק לעזרה עם הממשלה שלו, שלא מצליחה לזוז לשום מקום. ראינו את זה השבוע כשהיו פה מנהיגי העולם עם דעות משלהם מה צריך להיות פה ואיך צריכה להיראות מדינת ישראל בעיניהם ומה הערכים שלה ובכל הדברים האלה ישראל רחוקה מזרח ממערב והוא חושב שמי יכול לחלץ אותו זה עשרים וארבעה חברי כנסת." לשאלת המראיין מה הם מביאים אתם שיכולים לעזור לרה"מ ענה שי "אנחנו מביאים איתנו גם קבוצה מנוסה וגם אנשים הגיוניים. אנחנו יודעים לנהל את המדינה, להביא אותה לחוף מבטחים ולא לטלטל אותה בים. אני מדבר על ניהול של מדינת ישראל. אני לא יודע לאן המדינה בהנהגת ראש הממשלה הולכת. המדינה בראשות הרצוג תלך להסדר עם הפלסטינאים. עם המנהיגות הפלסטינאית שהיום זהו אבו מאזן."

    פתרון לדבריו חשוב מאחר ומדינת ישראל עומדת בפני חוסר איזון "המדינה צריכה להיות מדינה דמוקרטית עם רוב יהודי מוצק והיא לא תהיה כי יש בעיה באיזון. עוד שנה, עוד שנתיים, בשטחים היקרים לנו כל כך, בין הים לנהר יהיה רוב ערבי והרוב הזה ידרוש את המגיע לו. את הזכות לבחור ולהיבחר. התוצאה תהיה שאנחנו נהיה מדינה שתפריד בין סוג אחד של אוכלוסיה לו יהיו זכויות לבין סוג אחר של האוכלוסיה שלא לא יהיו."

    לביא שאל האם ח"כ שי סבור שניתן להגיע לפתרון עם הפלסטינים כולם דרך מו"מ עם אבו מאזן שנראה כי הוא איבד שליטה לחלוטין בפלסטינים דוגמה לכך ניתן לראות בגל הטרור האחרון – טרור הסכינים וח"כ שי השיב "כרגע המנהיג הוא אבו מאזן ושהוא לא יהיה מנהיג אני ידבר עם מי שכן יהיה. אבו מאזן שולט במנגנונים, במערכת. זה שאזרחים לוקחים סכין, זה חמור. צריך להבין, השאיפה ל'שקט' אינה נכונה מאחר ושקט בא והולך. השאיפה צריכה להיות לפתרון."

    אך עם כל הלהט בדבריו של ח"כ שי בדבר ההסכם הנחוץ והפתרון שצריכים להשיג עם ההנהגה הפלסטינית, כשהמראיין ערך השוואה קלה בין המו"מ של בנימין נתניהו להרצוג לבין מו"מ אפשרי עם ההנהגה הפלסטינית ביקש ח"כ שי "מאד אכבד אם לא תעשה השוואה בין מנהיגות "העבודה" לבין ההנהגה הפלסטינית. אתה משווה בין שני דברים שלא נוגעים אחד לשני. זה לא לעניין."

    לשאלה מי יבוא עם בוז'י הרצוג אם וכאשר האחרון ילך לקואליציה אמר ח"כ שי "אם בוז'י יגיע (לקואליציה ע.ד.) או שהוא יגיע עם כולם או שהוא לא יגיע עם אף אחד. כשתהיה לו הצעות קונקרטיות שאומרות שראש הממשלה הולך באמת לעשות שינוי במדיניות שלו אז הוא יבוא אלינו, אל הסיעה ויציג וישאל אם אנחנו מקבלים או לא מקבלים את זה." אמר והוסיף "אבל כרגע זה לא עומד על סדר היום וחבל שמשגעים את התקשורת כולל אתכם"

    האזינו:



    0 תגובות